Boktips…

27 Sep

Spännande...

”Bittrare än döden” handlar om en självhjäpsgupp för misshandlade kvinnor. Deras livsöden vävs samman på ett riktigt spännande sätt å man slits mellan hopp å förtvivlan för att till sist förstå… Riktigt bra bok som man blir fast i.

 

Ruskig å mycket hemsk...

”Kråkflickan” är riktigt ruskig men bra. Det som gör den hemsk är tanken på att det finns männsikor som beter sig som i boken… Rekommenderas inte om man är känslig av sig för vissa bitar av boken är väldigt beskrivande. Jag väntar på att andra boken ska komma i pocket, den heter ”Hungerelden”.

Vad tycker ni om att läsa för böcker???

6 svar to “Boktips…”

  1. Emma 27 september, 2011 den 11:08 #

    Drömde mardrömmar efter Kråkflickan men den var så jäkla bra så jag var tvungen att köpa Hungerelden på en gång, kunde inte vänta! Men nu måste jag vänta, det ska ju komma en till!

  2. fia 27 september, 2011 den 02:26 #

    Camilla läckbergs nya Änglamakerskan har jag nyligen läst ut .
    Denva bra och kan rekoendera den och gillar dessa deckare . Rysare . Men även rosamund philcher är en författare som jag gillar.
    Nu ska jag kolla närmare på första boken du tipsade om .

    • Maria 27 september, 2011 den 04:49 #

      Jo, jag har läst ”Änglamakerskan” bara inte hunnit med att fota boken. 😉 Ja, den var riktigt bra. Synd bara att man läser ut Läckbergs böcker så fort…

  3. Tina 27 september, 2011 den 05:02 #

    Men guu du plöjer ju böcker som en galning 🙂 Tänkte att man kanske kunde få låna en bok nån gång..men av alla böcker som du tipsar om är det ju omöjligt att välja nån haha.

    • Maria 27 september, 2011 den 05:30 #

      Jadå, jag läser ju varje kväll innan jag somnar så det blir några böcker på 1 år. Men alla dom här har jag ju läst under sommaren typ. Visst får du låna. Bara att titta förbi å välja å vraka. 😉

  4. Vardagstugg 28 september, 2011 den 10:31 #

    Vilka bra boktips!

    Ha en bra dag!
    Annelie

Kommentera

