Träning v.39…

2 Okt

Veckans träningsplan blev inte riktigt som jag tänkt…

Må: Pilates Cirkel, 60 min. Nytt upplägg, 40-20 (40 sek träna, 20 sek vila x 4 per övning, varva 2 övningar x 3 ”stationer”) Medförde träningsvärk ända till torsdag.

On: lugn promenad 40 min

Fr: Indoor walking 40 min + Gym 30 min.

Skogspromenad m svampplock ca 60 min

På tisdag var jag helpeppad inför veckan pga måndagens ”superpass” men kände av förkylningssymtom m ont i halsen å näsan. Så jag tog 2 st vilodagar när jag verkligen tog det lugnt i soffan å läste en hel del. Tog mig ut i solen på onsdag bara för att få komma ut lite grann.

Nu laddar jag för en fullspäckad träningsvecka innan vi åker nästa tisdag…

Planen är att jag ska ta med mig ett träningsgummiband m handtag i packningen så att jag kan köra lite styrka varje morgon under resan, vill inte ”ligga av mig” helt. Risken när jag är borta så länge är att jag helt kommer av mig så jag tar det säkra före det osäkra. Min PT ska lägga upp olika program som jag kan variera. Träffar henne på onsdag.

2 svar to “Träning v.39…”

  1. Camilla 3 oktober, 2011 den 10:58 #

    Himmel vad du ligger i, jag som just sitter och känner hur det knorrar i magen, lite varmchoklad hade suttit fint….men nu vet jag inte längre..
    Kommer du att blogga från resan?
    Åh vad jag saknar att plocka svamp när jag hur ni plockat, här har jag ingen aning vart man ska leta.

    Ha en fin tisdag!
    Kram camilla

    • Maria 4 oktober, 2011 den 10:37 #

      Tack!! 🙂
      Jag får se hur det blir med bloggandet under resan. Vi kommer att ha resdagbok. Kan lägga till din mailadress om du vill så får du mail när vi uppdaterat!!

Kommentera

