Träning v.40…

9 Okt

Veckans träningssummering ser ut som följer…

Måndag: Indoor walking 40 min + Gym 20 min

Tisdag: Yoga 55 min

Onsdag: PT-träning m genomgång av ”Usa-tränigspass”  30 min + Spinning 40 min

Torsdag: ”Usa-pass” 15 min

Fredag: Indoor walking 40 min + Gym 25 min

Lördag: Inspirationsdag på Iksu medförde

Pilates Cirkel 60 min + Bootcamp 60 min sen lunch följt av Yoga 60 min + Cx-works 30 min (coreträning)

Söndag: Vilodag m megaträningsvärk efter lördagens pass

Tanken är att jag ska köra ett kort styrkepass varje eller varannan dag när vi är i Usa. Det tar ca 10-20 minuter å jag tänker köra på morgonen innan frukost eller på kvällen innan vi går å lägger oss. Är rädd för att tappa allt nu när vi är borta så länge så det känns skönt att ha en plan. Sen så kommer vi att promenera mycket oxå. Vill ju se och uppleva så mycket som möjligt å det görs bäst till fots tycker jag.

Känner mig riktigt nöjd med veckan. Tanken var att köra ett pass idag med men det hanns inte med pga en massa annat. Bla ett trevligt besök. Nä, nu ska jag iväg å inhandla lite ”ge-bort-persenter” som vi ska ta med oss…

3 svar to “Träning v.40…”

  1. Frida 9 oktober, 2011 den 08:39 #

    Åh vad du är bra! Heja! Heja!

  2. Aforia/Lena 9 oktober, 2011 den 09:22 #

    Hej vännen,
    Vad härligt att åka till USA. Du kommer säkert att hålla igång där också.
    Ha det så bra i landet ”over there”.
    Kramis

  3. Camilla 9 oktober, 2011 den 09:44 #

    Jag vet nog att du bara visar ditt träningsschema för att ge mig dåligt samvete!…eller hur??..
    Skulle kanske ha dig som pt?.. oj vad du skulle få jobba!
    Jag kan verkligen förstå att det är svårt att packa. Men OJ vad jag är avundsjuk, du kan inte ana!
    Ha de så hörs vi!
    Kram!
    Ps; I ett nytt inlägg har jag gjort en lykta med kvistar, det finns ju garanterat kvar när ni kommer hem!

Kommentera

