Pausbild…

10 Okt

Jag har ju glömt visa bilderna jag tog på en gravid vän i somras så här kommer en av alla bilder som ni får njuta av medans vi åker iväg på semester…

En liten "Frida" gömde sig därinne...

Nu är det alldeles strax dax för oss att bege oss på vår efterlängtade resa. Får se om jag hinner blogga nåt under resan eller om det räcker med vår Resdagbok!???

Om du inte är anmäld till att följa oss på resdagboken så kan du om du vill ”hojta till” i kommentarerna här så kan jag lägga till din mailadress. Har du följt våra tidigare resor så ligger det kvar.

Ha det så gott!

Om inte förr så är jag åter den 11 November!!!

7 svar to “Pausbild…”

  1. Camilla 10 oktober, 2011 den 05:07 #

    sååå härligt!!!!
    Ha det så himla kul nu!!
    KRAM

  2. Frida 10 oktober, 2011 den 05:29 #

    Om jag får hänger jag gärna med, och om du inte vill tar jag inte illa upp. Då ”ses” vi ju när ni är tillbaka.

    Ha en jätteskön resa!

    Kram!
    /Frida
    fridasfunderingar@hotmail.com

    • Maria 10 oktober, 2011 den 06:04 #

      Japp, jag har lagt till dig. 😉

  3. Sanna 10 oktober, 2011 den 08:12 #

    Fina bild ❤

  4. Jättefin mage! Jag ska ge mig på att fotografera en höggravid mage nästa vecka – en tjej på förlossningen bad mig idag 🙂
    Kramis och TREVLIG RESA!!!
    Hälsa M att han ska ta hand om dig 😉

  5. Liza 10 oktober, 2011 den 10:45 #

    Men så mysigt med en resa nu när höstrusket kommit över oss!
    Ha en riktigt härlig resa!
    Kraaaaaaam!
    Liza

  6. Annette 11 oktober, 2011 den 11:33 #

    Ha en riktigt underbar resa!!!!

    Kram Annette

Kommentera

