Japp…

16 Nov

Nu ska det funka igen. Fick hjälp från ”wordpress.com”.

Underbart, nu kan jag berätta mer om resan men det får bli imorgon för nu måste jag sova.

Ska va på iksu kl 9 imorgon för att hinna med allt under dagen.

Kram på er!!

4 svar to “Japp…”

  1. Emma 17 november, 2011 den 08:01 #

    Absolut, det ska vi göra! Visst gjorde du den som hette FS Lasik? Det var den jag hade hoppats på men jag hade för tunna hornhinnor för att få göra den. Det blir säkert bra ändå, men jag gruvas lite på att det ska göra så ont efteråt med den där och att man måste vara hemma från jobbet, men vi vill ju hinna göra den innan Australien så det är ju en smäll man får ta. Samtidigt ”tjänar” man ju på att få bruttolöneavdraget också..

  2. Härligt att det funkar igen! Nu ser vi fram emot en massa bloggande! 😉
    Kramis

  3. Liza 20 november, 2011 den 06:37 #

    Härligt, ser fram emot många härliga inlägg!
    Kraaaaaaaaaam!
    Liza

  4. Edsmamman 20 november, 2011 den 08:23 #

    Hej, vilken otrolig resa ni gjort!!! och vilka härliga bilder!!

    Hoppas du har det bra!!

    Många kramar Pia (edsmamman)

Kommentera

