Premiär…

29 Nov

image

Måste ju testa om det funkar att blogga från nya telefonen. Det blev en Sony Ericsson Arc S. Än så länge, 1 dygn, känns den bra.
Ska dock till tandläkaren i eftermiddag för att laga en tand å dra en visdomstand, nere. Gruvar nåt otroligt.
Vill oxå hitta en stor adventsstjärna att ha ute på balkongen innanför inblandningen. Nån som vet vart jag kan hitta det???
Kram på er!

7 svar to “Premiär…”

  1. Frida 29 november, 2011 den 04:47 #

    Tyvärr har jag ingen aning om stora stjärnor.
    HOppas det gick bra hos tandläkaren!

  2. Liza 29 november, 2011 den 06:41 #

    Stora stjärnorn finns på Clas Olssons bland annat. Det är snyggt men maken vägrar hänga upp den fina vita som jag köpt – den går inte att hänga rakt! Annars är han snäll min goa gubbe.
    Hoppas det gick bra hos tandläkaren… har hållit tummarna!
    Ha det gott vännen!
    Kram
    Liza

    • Maria 29 november, 2011 den 10:45 #

      Tack för tipset. Hittade stjärnor där men de var FÖR stora å blev nedröstat. Hittade dock en grej som ska köpas imorgon. Om den finns kvar!?

  3. Emma 30 november, 2011 den 07:42 #

    Haha, å jag med tydligen, jag vet ju att du skrev den 12, å sen när du skrev på måndag så tänkte jag bara oj vad tiden går fort..haha 😛 Men man blev ju som dagvill när man bara sov där ett par dygn och nu inte jobbar!!
    Idag vaknade jag 04.30 av att ögonen satt ihop!! Jätteläskigt, det kändes som de torkat ihop liksom. Nu känns det bättre men jag kan inte somna om.
    Hade du svårt att sova första veckan? Jag har så grymt svårt att somna och sover inte så många timmar när jag väl sover heller..jättejobbigt! Det är som att det ”rör” på sig i huvudet när man blundar och ska sova, kan som inte ”dåsa” bort liksom.. 😦

  4. saravillfara 30 november, 2011 den 09:20 #

    Usch, jag skruvar på mig när jag hör om tanddragningen. Hoppas det gick bra!
    Grattis till nya telefonen!
    Undrar om det är autokorrigeringen som spökat? Ser att det står inblandningen i inlägget, men jag gissar att det ska vara inglasningen? 🙂

    • Maria 30 november, 2011 den 11:10 #

      Jodå, det gick bättre än väntat hos tandläkaren tack vare extra mycket bedövning. 😉
      Ojdå, jo, nog är det autokorrigeringen som ställt till det. Det ska ju va inglasningen.
      Hittade en ”stjärna” igår som jag hoppas finns kvar idag. Dom hade bara 1 men vi ville kolla om vi får upp den. Ska iväg nu å kolla om den finns kvar.

  5. Åh vilken fin ljusstake! 🙂
    Kramis!!

Kommentera

