Snor…

10 Jan

image

Börjar undra hur mycket snor det kan produceras!!???
Är nu inne på andra boxen med näsdukar, dom är mina bästa vänner just nu.
Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan ge mig på att visa er lite grejer…

Kram på er!

5 svar to “Snor…”

  1. Frida 10 januari, 2012 den 11:07 #

    Krya på dig!

  2. Camilla/Rufft och Sött 12 januari, 2012 den 08:22 #

    Hej Maria! Kul att du kikade in fast jag varit urusel på att blogga på sistone!
    Vilken härlig resa ni verkar ha haft, följde resedagboken slaviskt ända till slutet då sjukdom och annat gjorde att jag inte ens kikade på datorn längre… Men nu har jag läst ikapp!

    Ja fy vilken otäck medicin J fick där ett tag, hon höll ju på att gå under!
    Om än hon har ont fortfarande så mår hon sååå mycket bättre psykiskt nu då alla läskiga biverkningar försvunnit. I morgon blir det ny röntgen så då hoppas vi verkligen att de hittar anledningen till at hon blivit så mycket sämre!

    Krya på dig nu!
    Kram Camilla

  3. s p i n d e l t j e j e n 12 januari, 2012 den 10:30 #

    Jag förstår inte alls hur en del lagar och regler fungerar. Samma sak… tjänar man för mycket pengar så har man inte heller rätt till bidrag. Medan arbetslösa och sjukskrivna kan få MER pengar än vad man får när man tar fullt studielån. Av att inte göra något alls… Kram

  4. s p i n d e l t j e j e n 12 januari, 2012 den 10:31 #

    Manuell spolning är… intressant 😉 Man kan ju stå där över och chansa för sig själv… ”Jaha Carro… räcker det med en skopa eller fixar jag det på två…”…. 😉
    Langkawi är jättefint! Jag var ju där 2007 och har velat åka tillbaka sen dess och se mer av ön 🙂
    Kram!

  5. pia 14 januari, 2012 den 08:37 #

    nä fy usch för snor å dessutom när näsan är som en kran…Hoppas det ger med sig! Krya på!

    kram 🙂

Kommentera

