Träning v.1 & v.2…

15 Jan

Årets första veckor gick väl si sådär på träningsfronten. Var lite halvhängig å prioriterade att umgås med vänner…

V. 1

Promenad 45 min

6,4 km längdskidor på Gammlia, Säsongspremiär

9,6 km längdskidor på Gammlia

Det var riktigt härligt att få åka skidor igen. Tyvärr så blev jag förkyld i slutet på den veckan.

V.2

5 promenader ca 40 min

Pga förkylningen så har jag varit riktigt knäckt. Har dock tagit mig ut och promenerat för att få lite ljus å friskluft. Nog märks det att man inte är på topp när man är trött efter en lugn promenad.

Mina ”Power-veckor” (9 träningspass/vecka) med extra träning å superfokus på äta rätt osv. Har vi fått skjuta upp 2 veckor pga förkylningen. Planen är att jag ska va frisk så jag kan börja träna igen nån gång under kommande vecka å sen köra igång v.4. Jag är ju hur laddad å peppad som helst så nu försöker jag lägga allt krut på att bli frisk. Bihålorna är täta å det verkar inte vilja släppa riktigt.

Kommentera

