Triss i ”Ränderna går aldrig ur”…

22 Jan

Dax för mig att ”Fototrissa” igen. Veckans tema är ”Ränderna går aldrig ur” å när Marcus gjorde sig i ordning för att he sig ut med skotern idag så ”såg jag” mina bilder framför mig…

Ränderna går nog aldrig ur för honom!??

Han älskade att köra skoter i ungdomen, idag lyser han upp vid tanken att han ska ta fram skotern å få köra. Jag är övertygad om att han kommer vilja åka även som mycket gammal. På ”hemmet” lär han lysa upp när han får prata om att köra skoter å berätta om allt roligt han varit med om…

Själv stod jag över skoteråkande i helgen då jag fortfarande inte känner mig kry. Yrseln är bättre men nu börjar det svida i näsan å halsen igen… What to do, what to do!??

HÄR ser ni fler av veckans Fototrissare!!

10 svar to “Triss i ”Ränderna går aldrig ur”…”

  1. Lotta 22 januari, 2012 den 02:40 #

    Härlig tolkning (trots att det inte var nån tolkning efter skotern).
    /Lotta

  2. Kerstins foto 22 januari, 2012 den 05:16 #

    Jag förstår hans glädje, att åka skoter ger en härlig frihetskänsla. Fin triss som är snyggt sammanhållen.
    Ang. bildstölden så hittade jag den här donnan via en annan blogg, Peters bildmagi. En bloggare hade kommenterat hos honom och berättat att just den här tjejen hade snott en bild av honom. Så jag har haft koll på henne sen dess och häromdagen gick jag igenom alla bilder hon lagt upp, dvs alla bilder som ser ut att vara tagna av fotobloggare. De få bilder hon lägger upp som hon tagit själv håller inte alls samma kvalité.
    Sen gick jag in på Google, klickade på bilder och drog en och en bild till rutan och blixtsnabbt kommer det upp länkar. De allra flesta till fotobloggare varav några är proffsfotografer.
    Jag har redan kommenterat hos henne en gång att ta bort mina bilder, men hon raderade kommentaren. Har lämnat ännu en kommentar så vi får se hur det går med den. Just Peters bildmagi har råkat ut för stöld igen så jag har berättat för honom om det. Han lämnade en kommentar hos henne som hon sen raderade.
    Hon är inte lätt att ha att göra med.
    Hoppas att du slipper undan.
    Ha det gott och krya på dig.

  3. Hero 22 januari, 2012 den 08:56 #

    det är väl bra att ränderna aldrig går ur, när det gäller vissa saker man gillar att göra!. Så härligt det ser ut med snö! Lätt avis blir jag…härnere har det kommit några få flingor. Och om tre veckor ska jag åka Kristina-loppet som är tre mil, vore ju bra om jag kunde testa skidorna åtminstone en gång innan dess. Ha det gott/kram

  4. Barnens Hjältar 22 januari, 2012 den 09:07 #

    Jättefin triss! Ha en fortsatt fin söndag!

  5. Erik Semlan 23 januari, 2012 den 11:05 #

    Så är det ju! En del ränder går aldrig ur… 🙂
    Fina skoterbilder. Hoppas du snart är frisk och kry igen.
    Tack för din kommentar.

  6. Karoleen 24 januari, 2012 den 11:05 #

    Jag förstår honom precis. Jag har bara åkt skoter ett par gånger i fjällen, men jag längtar så efter att kunna göra det igen. Jag älskar tanken av att rusa över snön och bara njuta av den fantastiska naturen och den vintervarma solen! =)

  7. SigridfraEnget 24 januari, 2012 den 07:48 #

    Härliga bilder!

  8. Nacka 144 25 januari, 2012 den 10:15 #

    Härliga ränder för skälen! Fin tolkning till temat! Nu kliar det i gastummen 🙂

  9. Jah Hollis 26 januari, 2012 den 10:11 #

    Det var ju en utmärkt tolkning av temat. Fin triss.

  10. Carola (Stolt Mamma till sju) 27 januari, 2012 den 04:01 #

    En härlig triss! Skulle vara kul att få åka skoter någon gång…. 😀

Kommentera

