Träning v.6…

12 Feb

Min andra ”Power week” har gått bra men det blev inte riktigt som jag tänkt den här helgen. MEN, jag är nöjd ändå. Tänker inte va missnöjd å ”slå ner mig själv” när jag ändå fått till det 5 dar av 7…

Måndag: Promenad 60 min + Indoor Walking 55 min

Tisdag: Pt-pass 30 min + Kondition 45 min + Promenad 30 min. (Pt-passet bestod av sparkar höga/låga, knäsparkar i dryga 20 min)

Onsdag: Promenad 44 min + Indoor Walking 55 min

Torsdag: Pt-pass 30 min + Kondition 55 min. (Pt-pass. Intervaller på löpband 30/30 sek. 10 min x 2. 1,30 vila mellan seten).

Fredag: Indoor Walking 40 min + TRX 15 min (körde benövningar)

Lördag: Vilodag

Söndag: Ingen riktig träning men väl en Skotertur på nån timme som känns i kroppen.

Det är väl fredagen jag inte är 100% nöjd med i och med att det inte blev nån promenad. Men det blev ju en extra promenad på tisdagen. Sen att det inte blev nåt idag men livskvalitén idag med skotertur i det underbara vädret vi haft idag gör att det trots allt känns bra.

I torsdags överraskade jag både mig själv och min PT genom att orka springa mycket fortare på bandet än vad nån av oss trott. Det var en härlig känsla att klara av mer än man tror sig om!!! Kommer bli fler intervallpass framöver.

Nu laddar jag för den sista av mina 3 ”power weeks”. Känns hur bra som helst å har än så länge bara varit trevligt!!!

4 svar to “Träning v.6…”

  1. s p i n d e l t j e j e n 13 februari, 2012 den 12:12 #

    Tycker att du är superduktig! Önskar att jag hade energi just nu men träningen ligger lite på is =(
    Kramis!

  2. Frida 13 februari, 2012 den 08:27 #

    Klok du är som fokuserar på det du är nöjd med!
    Jag tycker du är superduktig och skickar lite extra pepp!

    Ha en fin träningsvecka!

  3. Aforia/Lena 13 februari, 2012 den 07:38 #

    Du är så duktigt som kör så hårt som du gör. Själv har jag tacklat av lite efter att vovvsen vandrade till sälla jaktmarkerna. Men jag hoppas att energin är tillbaka snart så jag kan få fart på dököttet igen. 🙂

    Tack söta goa för din kommentar inne hos mig!
    Pöss på pannan!

  4. pia 15 februari, 2012 den 12:42 #

    Fiii fasen så bra jobbat! ”Slå ej ned dig”, det där var ju grymt! Men ibland vill man ”mer”…

    Ha det bäst!

    kramis

Kommentera

