Triss i ”Så här ser det ut där jag är idag”…

12 Feb

Dagen bjöd på underbart vinterväder, -2 grader å strålande sol. Vi tog ut skotern å åkte till ”Utkiken” där vi fikade å njöt av vintern när den är som bäst.

Så här såg det ut idag…  (Bilderna är tagna med min ”Arc S”, oredigerade)

Lite svårt hade vi att få fyr på den snöiga veden men till slut gick det. Skam den som ger sig…

HÄR kan ni se fler Fototrissare å hur det ser ut hos dom…

9 svar to “Triss i ”Så här ser det ut där jag är idag”…”

  1. Hero 12 februari, 2012 den 09:09 #

    Vilka härliga vinterbilder! Ser fantastiskt ut!
    och du, jag kollade din träningsvecka! Wow, vilken träning. Väldigt impad blir jag:) Ha en fin vecka! kram

  2. NORRLANDSBLOGGEN 12 februari, 2012 den 09:47 #

    Fina bilder, och ni verkade haft det härligt 🙂

    Jag hade själv lust att bara gå ut idag men haft fullt upp med annat mindre kul (som var tvungen att tas efter att ha gruvat mig ett tag) – har nämligen städat under badkaret, vilket tog längre tid än vad jag tänkt mig. Hos oss blir det bara bökigt med detta badkar, och då vi gör om på toan ska badkaret ut….

  3. pia 12 februari, 2012 den 09:59 #

    fina bilder!!! Visst var det riktigt härligt ute idag 🙂

  4. Pialotta 13 februari, 2012 den 12:16 #

    Så härligt det låter när du beskriver att ni åkte ut med skotern .) Måste vara en riktigt skön upplevelse.. fina bilder på din dag 🙂

  5. s p i n d e l t j e j e n 13 februari, 2012 den 05:50 #

    Åh vad är det för spännande ni grillar?! 🙂

    • Maria 13 februari, 2012 den 07:29 #

      Jo, det är nåt så spännande å ”kulinariskt” som ”varma mackor”. Hade kantarellstuvning å rökt kalkon å ost på. Riktigt mumsigt. Det var premiäranvändning av mackjärnen för oss. Marcus fick dom när han fyllde 30 så det var några år sen…

  6. Me and my dark secrets 13 februari, 2012 den 10:31 #

    Härlig triss, mycket vackert!

  7. Kerstins foto 13 februari, 2012 den 11:32 #

    Ser tokhärligt ut. Jag har en önskan om att skaffa skoter men maken är inte med på tåget. Han förstår inte vad han går miste om. 😉
    Härlig triss blev det.

  8. Jenny 15 februari, 2012 den 01:29 #

    Fin triss!

Kommentera

