My Valentine…

14 Feb

Idag överraskade jag min älskling med frukost på sängen när han vaknade kl 14 (han jobbar natt i veckan).

image

Han fick ett paket oxå men det visar jag en annan dag…
Åkte iväg å tränade på varsitt håll å när jag kom hem stod han å gjorde middag till oss. En riktigt fin dag/kväll har vi haft.
Det var PT-pass för mig å det var lika jobbigt som vanligt. I love it!!

Kram på er!!

3 svar to “My Valentine…”

  1. s p i n d e l t j e j e n 15 februari, 2012 den 01:43 #

    Åh vad mysigt vännen, hoppas att ni hade en jättefin dag ihop! 🙂
    Kramis

  2. Kerstins foto 18 februari, 2012 den 09:21 #

    Vet du, jag åt en sån bakelse jag med. Men jag fick äta den med dottern då maken var på resa. Men det är nog så fint sällskap. 🙂
    Ha en fin söndag.

  3. Aforia/Lena 19 februari, 2012 den 01:30 #

    Tassar bara in för att önska en härlig söndag!
    Pöss på pannan!

Kommentera

